The Beatles 2 - The Next Generation

 

What do you all think about that? I personally came up with the idea of The Beatles sons having a band many years ago. But I think it's kind of a bit late now, since they are all like age 30 and over. haha.

Views: 52

Comment

You need to be a member of BEATLES ABBEY ROAD // A Place for Beatles Fans To Come Together to add comments!

Join BEATLES ABBEY ROAD // A Place for Beatles Fans To Come Together

Comment by Annalina Lennon McCartney on April 17, 2012 at 11:57pm

What's Trending on MSN Now: Beatles Next Generation
Source: http://now.msn.com/entertainment/0403-beatles-next-generation.aspx

Comment by Annalina Lennon McCartney on April 7, 2012 at 2:54am

Here is a direct answer from Julian himself if he will ever play as "John" in a Beatles sons band.

Comment by Sadie on April 5, 2012 at 5:16pm

That wasn't me who said that in the chatroom it was JP. LOL I don't really care if this happens or not.

Comment by Annalina Lennon McCartney on April 5, 2012 at 3:59am

BBC News, Ian Young talks to James McCartney

http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-17547939


Q. What would you say to forming The Beatles - The Next Generation, with Sean Lennon, Dhani Harrison and Zak Starkey [Ringo Starr's son]?

I don't think it's something that Zak wants to do. Maybe Jason [another of Starr's sons and also drummer] would want to do it. I'd be up for it. Sean seemed to be into it, Dhani seemed to be into it. I'd be happy to do it.
 

Q. Has it been mooted?

Yeah, a little bit.
 

Q. Do you think it could happen?

Yeah, hopefully, naturally. I don't know, you'd have to wait and see. The will of God, nature's support, I guess. So yeah, maybe.

Comment by Annalina Lennon McCartney on April 5, 2012 at 1:15am

Hahaha! You said in the chatroom, "Omg, if James did make the Beatles 2 I'm going to buy POSTERS OF THEM AND PUT THEM UP EVERYWHERE" XD Did I read that right? lolz Actually, this might not be an April Fools' article after all! Maybe it was planned all along, from the very beginning! :O They were just waiting for the right time to do it...

Comment by Sadie on April 4, 2012 at 4:44pm

I don't really care much if it's true or not because there will never be another Beatles, EVER!

Comment by Annalina Lennon McCartney on April 3, 2012 at 8:50pm

Hahaha, I always hear something like this every April Fools' Day! ;) I think we can see the pattern now... http://www.beatlelinks.net/forums/showthread.php?t=26340

Comment by Sadie on April 3, 2012 at 8:01pm

It's also on MSN. It better be true! haha.

Comment by Sadie on April 3, 2012 at 7:00pm

This story was even on the front page of Yahoo!

so I'm guessing it's more than just a rumour?

Welcoming Beatlemaniacs! Join Beatles Abbey Road!

Birthdays

There are no birthdays today

© 2020   Created by Annalina Lennon McCartney.   Powered by

Report an Issue  |  Terms of Service